Strona główna

Ogłoszenia
Wydarzenia
Wycieczki

Konkursy

Prace uczniów
Samorząd Uczniowski
RodzicE
Kadra
Dokumenty szkoły
SZKOLNY ZESTAW PODRĘCZNIKÓW
SZKOŁA
W MEDIACH
PEDAGOG SZKOLNY
ŚWETLICA SZKOLNA
ŚWIETLICA SOCJOTERAPEUTYCZNA
BIBLIOTEKA
Zajęcia pozalekcyjne
Historia szkoły
Osiągnięcia
BEZPIECZNY INTERNET
DIAGNOZY
UBEZPIECZENIE DZIECI
REKRUTACJA 
EKOLOGIA
SPORT

UCZNIOWIE
O SZKOLE

AUTORZY STRONY


Gif
Napisz do nas
© psplubichowo





REFORMA EDUKACJI - http://reformaedukacji.men.gov.pl/

EDUKACJA POLONIJNA:

http://polonia.edu.pl/ulotka-edukacja/

List Pani Minister Edukacji Narodowej odnośnie cyberbezpieczeństwa


 

  • Udział uczniów kl. III c i III d w badaniu organizowanym przez Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku pt. „Pozwólmy dzieciom odczarować matematykę”. Przedmiotem badań będą dziecięce strategie rozwiązywania tekstowych zadań matematycznych.

  • Styczeń-maj 2017 r. – cykliczny konkurs z języka angielskiego dla uczniów kl. III.

  • Marzec – Czerwiec 2017 r. bezpłatne przesiewowe badanie słuchu uczniów kl. I i VI.

  • Kwiecień-Czerwiec 2017 r. – wycieczki klasowe.
  • 11-29 maja 2017 r. – szkolny konkurs na prezentację multimedialną dla uczniów kl. VI; tematyka konkursu-jeden temat do wyboru:

          „Moja miejscowość”,

          „Kociewie – moja mała Ojczyzna”,

          „Moja klasowa wycieczka” lub „Warto pojechać do…”,

          „Moje hobby”,

          „Mój pies (lub: kot, królik, chomik, świnka morska)”.

  • 29 maja 2017 r., godz.17:00, sala nr 5 – spotkanie Rodziców/prawnych opiekunów/uczniów przyszłych klas pierwszych z Dyrekcja szkoły.

  • 30 maja 2017 r., godz.9:55, „duża szkoła” – apel ekologiczny dla uczniów kl. I-VI pt. „Bocian”.
  • 31 maja 2017 r. – Powiatowy Konkurs „Fajki nie są z mojej bajki”.

  • 01 czerwca 2017 r., godz.10:00 – uroczyste otwarcie Gminnego Kompleksu Boisk w połączeniu z obchodami Dnia Dziecka w szkole; piknik sportowy.

 

Dnia 01 czerwca br. każdy uczeń z naszej szkoły otrzyma ciepły posiłek w stołówce przy Publicznym Gimnazjum w Lubichowie
wg ustalonego harmonogramu:

od godz.11:00:

1.     PSP Zelgoszcz

2.     PSP Lubichowo – kl. I-II

3.     PSP Lubichowo – kl. III

4.     PSP Lubichowo – kl. IV-V

5.     PSP Lubichowo – kl. VI

6.     PG Lubichowo

  • 04 czerwca 2017 r. – IV Szkolny Festyn Rodzinny.
  • 06 czerwca 2017r. – ostateczny termin wystawienia rocznych ocen klasyfikacyjnych.
  • 07 czerwca 2017 r., godz.12:00, biblioteka szkolna – szkolny konkurs czytelniczy dla uczniów kl. I „Pięciopsiaczki” Wandy Chotomskiej.
  • 13 czerwca 2017r.,godz. 14:45, sala nr 5 – klasyfikacyjne zebranie Rady Pedagogicznej.
  • 15 czerwca 2017 r. – Boże Ciało.

  • 16 czerwca 2017 r. - dla uczniów kl. I-VI dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie Zarządzenie nr 03/2016-2017 Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubichowie z dnia 15 września 2016r.; tego dnia szkoła organizuje zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w świetlicy szkolnej w godz.7 00-1600 dla  uczniów, którzy w tym dniu zgłoszą się do szkoły.
    Bardzo prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.

  • 23 czerwca 2017 r., godz.11:45, sala nr 13 - podsumowujące zebranie Rady Pedagogicznej.



Szanowni Rodzice,

 

realizując w naszej szkole Politykę Ochrony Dzieci przed krzywdzeniem, której jednym w priorytetów jest edukacja na temat ochrony dzieci, pragniemy serdecznie zachęcić do udziału w szkoleniach dla rodziców.

Bieżąca oferta edukacyjna dostępna jest na stronach fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w zakładce „oferta”. W bogatym wachlarzu proponowanych szkoleń znajdziecie Państwo informacje o spotkaniach i warsztatach na terenie naszego województwa, materiały edukacyjne, które mogą posłużyć do pracy w warunkach domowych, artykuły, bezpłatną przeglądarkę bezpiecznych stron internetowych i katalog bezpiecznych aplikacji mobilnych dla dzieci.

Serdecznie zapraszamy!

www.fdds.pl



INFORMACJA DLA RODZICÓW ODNOŚNIE

GABINETU STOMATOLOGICZNEGO

 

Gminy Ośrodek Zdrowia w Lubichowie z oddziałem – Stomatologicznym, gabinet Stomatologiczny w Publicznym Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego,

ul. Lorenza 8, 83-240 Lubichowo

 

czynny we wtorki od 10.00 do 16.30  i czwartki od 10.00 do 16.00

zapewnia Państwa dziecku bezbolesne leczenie stomatologiczne refundowane ze środków NFZ.

W ramach leczenia (za zgodą Rodziców/prawnych opiekunów) zostanie wykonany przegląd stomatologiczny (badanie stanu uzębienia) oraz profilaktyka fluorkowa  (przeciwdziałanie chorobie próchnicowej zębów).

W sytuacji decyzji leczenia dziecka w gabinecie prosimy o umówienie dziecka na wizytę. Termin wizyt można ustalić osobiście w gabinecie.

 

 

                                                                                              



PODSUMOWANIE I OKRESU ROKU SZKOLNEGO 2016/2017

 

Średnia szkoły:                         4,05

 

Średnie klas:                       

IV a – 4,14

IV b – 4,45

V a –  3,98

V b –  4,08

V c –  3,90

VI a – 3,59

VI b – 4,20

 

Frekwencja:             

kl. I-III – 94,34%

kl. IV-VI94,54%

 

Uczniowie wyróżniający się w nauce i zachowaniu:

 

kl. I-III

 

I a

Jędrzej Kadow

Wiktoria Kiedrowska

Magdalena Klofczyńska

Szymon Kolaska

Kamil Sobolewski

 

I b

Szymon Michna

Bartosz Ciesielski

Anna Wysocka

 

II a

Szymon Borzyszkowski

Mateusz Filarski

Jakub Furgalski

Magdalena Grdeń

Oliwia Krawczyk

Oliwier Komor

Monika Mokwa

Amelia Niesiołowska

Nina Tuszyńska

 

II b

Amelia Chabowska

Zofia Łukasiewicz

Faustyna Sender

Klaudia Glaza

Fabian Różyński

Filip Jezierski

Mateusz Czapiewski

 

II c

Martyna Nawrocka

Emilia Sitek

Oliwier Szyca

Nadia Glanert

 

II d

Aleksandra Michna

Aleksandra Szarmach

Julia Prabucka

Adrian Wilkowski

 

III a

Julian Szyca

Kamil Wendlikowski

Zofia Stemplewska

Dominika Lipinska

Cezary Dziedziński

Karol Kaszuba

 

III b

Jan Węsak

Julia Olszewska

Agata Wysmułek

Marcelina Jędrzejewska

 

III c

Zofia Jagodzińska

Marcel Jodko

 

III d

Sandra Michna

Daniela Czubek

Oliwia Łabaj

 

kl. IV-VI

 

kl. IV a  

Igor Żabiński – 4,90

Julia Cybula – 4,80

Maja Kobylińska – 4,80

 

kl. IV b

Emilia Myszewska – 5,40

Filip Kolasiński – 5,30

Paulina Kolaska – 5,30

Kornelia Krysiak – 5,20

Paulina Wojtasiewicz – 5,20

Alicja Cejer – 5,00

Maria Gosz – 4,80

Julia Szymanowicz – 4,80

 

kl. V a    

Julia Jakubowska – 5,00

Dominik Segar – 4,91

 

kl. V b

Kamil Dubiela - 5,18

Patryk Pilacki -  5,18

Zuzanna Czubek - 5,09

Piotr Pilacki - 5,00

Joachim Górnaś - 4,82

Dawid Pączek – 4,82

 

kl. V c

Maciej Mokwa  – 5,36

 

kl. VI a

Kamil Brylowski – 5,27

Paulina Filipiak – 5,00

 

kl. VI b

Julia Birna – 5,63

Małgorzata Toczek – 5,36

Dominika Sulewska – 5,27

Błażej Szyca – 5,00

Weronika Noga – 4,90

Weronika Kropidłowska – 4,81

Emilia Łojewska – 4,81

 

 

***

Składamy serdeczne podziękowania

Nauczycielom, Pracownikom niepedagogicznym oraz Rodzicom

za trud i poświęcenie włożone w kształtowanie młodego pokolenia,

uczniom za należyte wypełnianie obowiązków i promowania szkoły na zewnątrz.

 

Wszystkim życzymy spokojnych i bezpiecznych ferii zimowych

 

Dyrekcja szkoły

 

 



 
 

WAŻNE INFORMACJE ZWIĄZANE
Z NIEOBECNOŚCIĄ UCZNIÓW

 na podst. Statutu Szkoły § 18.ust.6 i 7

6. Rodzice (prawni opiekunowie):   

 

1) usprawiedliwiają nieobecność dziecka trwającą nieprzerwanie do 7 dni  kalendarzowych w formie pisemnej.

2) dłuższe nieobecności wymagają odpowiedniego zaświadczenia (lekarza, instytucji), z wyłączeniem szczególnych przypadków rodzinnych, losowych itp. kiedy to w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły nieobecność mogą usprawiedliwiać rodzice.

3)  o przyczynie nieobecności dziecka rodzice (prawni opiekunowie) powiadamiają szkołę w terminie do 3 dni od jej rozpoczęcia w dowolnej formie (telefonicznej, osobiście, pisemnie).

 

7. Jeżeli w ciągu 7 dni do szkoły nie wpłynie żadna informacja od rodziców (prawnych opiekunów) o przyczynie nieobecności dziecka na zajęciach, a uczeń nadal nie uczęszcza na zajęcia, dyrektor szkoły wszczyna postępowanie w związku z niespełnianiem przez ucznia obowiązku szkolnego.

 
  • Przypominamy o zakazie przynoszenia telefonów komórkowych do szkoły. Wyjątkowe przypadki powinny być zgłaszane wychowawcy klasy.

  •  Apelujemy do Rodziców o przekazywanie wychowawcom aktualnych numerów telefonów kontaktowych.

  • Przypominamy, że godnie z ustawą o systemie oświaty obowiązkiem Rodziców jest zapewnić udział dziecka w zajęciach lekcyjnych, dlatego prosimy nie zwalniać uczniów z błahych powodów.
    Nieobecność prosimy sygnalizować wychowawcy lub w sekretariacie szkoły i dokonywać usprawiedliwień.

 

HARMONOGRAM KONSULTACJI NAUCZYCIELI Z  RODZICAMI

w roku szkolnym 2016/2017

zmiana od 30.01.2017 r.

 

Lp.

Nazwisko i imię

 n-la

Dzień tygodnia

Godzina

Miejsce

1.

Kacała Justyna

pon. - piątek

1100 -1200

gab. dyr.

2.

Jach Sebastian

pon. - piątek

1000 -1100

gab. wice.

3.

Adrych Justyna

poniedziałek

1250-1335

p. n-li

4.

Augustjańska Dorota poniedziałek 1000-1045

Mała Szkoła

5.

Bławat Bożena

poniedziałek

900-945

świetlica

6.

Czapiewska Grażyna

poniedziałek - środa

800-815

p. n-li

7.

Deptulska – Ambroziak Beata

wtorek

1050-1135

p. n-li

8. Gołąbek Joanna poniedziałek 955-1040 p. n-li
9. Kamińska Elwira poniedziałek 1155-1240 p. n-li
10.

Kleina Joanna

piątek

1200-1245

p. n-li

11.

Klonecka – Barrett Grażyna

wtorek

1050-1135

p. n-li

12.

Kuśnierz Aleksandra

środa

900-945

p. n-li

13.

Kwaśniewska Mirosława

środa

955-1040

p. n-li

14.

Lassota Iwona

poniedziałek

855-940

p. n-li

15. Łojewska Barbara środa

1050-1135

p. n-li

16. Łojewska Maria poniedziałek 955-1040 Mała Szkoła
17.

Michna Jolanta

poniedziałek

1050-1135

p. n-li

18.

Pielak Michał

środa, czwartek

730-800

p. n-li

19.

Pilacka Hanna

piątek

955-1040

biblioteka

20.

Podsiadło Igor

czwartek

955-1040

p. n-li

21.

Sobolewska Justyna

piątek

1000-1045

p. n-li

22.

Stawicki Krzysztof

czwartek

1050-1135

p. n-li

23. Szarmach Justyna środa 1000-1045 p. n-li
24.

Szczech Jacek

wg planu pedagoga

25.

Weltrowska Ewa

środa

900-945

Mała Szkoła

26.

Werra Maria

czwartek

745-815

p. n-li

27.

Wojtasik Mariola

piątek

1430-1440

p. n-li

28. Zaborowska Małgorzata wtorek 1050-1135 p. n-li
29. Zgoda Elżbieta środa 1155-1240 p. n-li
 

 

WEWNĄTRZSZKOLNE PROCEDURY DYSTRYBUCJI PODRĘCZNIKÓW DLA KLAS I - III

 

WEWNĄTRZSZKOLNE PROCEDURY DYSTRYBUCJI PODRĘCZNIKÓW  DLA KLAS IV - VI

 

 

Udzielenie bezpłatnej pomocy osobom pokrzywdzonym
więcej...>>


 

Wyjaśnienie odnośnie zajęć z etyki

 

podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 marca 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach (Dz. U. z 2014 r., poz. 478) – weszła w życie z dniem 1 września 2014 r.


stanowisko MEN:

1. Nauka religii i etyki jest organizowana w szkołach na życzenie rodziców, bądź pełnoletnich uczniów. Życzenie rodziców (opiekunów prawnych) lub pełnoletnich uczniów w sprawie organizacji nauki religii w publicznej szkole lub przedszkolu jest wyrażane w formie pisemnego oświadczenia, które nie musi być ponawiane w kolejnym roku szkolnym, może jednak zostać zmienione.

2. Uczeń może uczestniczyć w zajęciach z religii, z etyki, z obu przedmiotów, może też nie wybrać żadnego z nich. Jeżeli w danej szkole część uczniów wyrazi życzenie uczestniczenia w zajęciach zarówno z religii, jak i z etyki, szkoła jest zobowiązana umożliwić im udział w zajęciach z obu przedmiotów, umieszczając odpowiednio godziny nauki religii i etyki w planie zajęć szkolnych.

3. Jeżeli na naukę religii danego wyznania lub wyznań wspólnie nauczających zgłosi się mniej niż siedmiu uczniów (wychowanków), organ prowadzący przedszkole lub szkołę, w porozumieniu z właściwym kościołem lub związkiem wyznaniowym, organizuje naukę religii w grupie międzyszkolnej lub w pozaszkolnym (pozaprzedszkolnym) punkcie katechetycznym.

4. Oceny z religii i etyki są wliczane do średniej rocznej ocen ucznia, nie wpływają jednak na promocję. Ocena z etyki umieszczana jest na świadectwie szkolnym bezpośrednio po ocenie zachowania („religia/etyka”) bez możliwości skreślenia lub podkreślenia jednego z przedmiotów. Jeżeli uczeń zadeklarował udział w zajęciach z obu przedmiotów, zgodnie z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych Dz.U. poz. 843), do średniej ocen, wlicza się ocenę ustaloną jako średnią z rocznych ocen klasyfikacyjnych uzyskanych z tych zajęć. Jeżeli ustalona w ten sposób ocena nie jest liczbą całkowitą, ocenę tę należy zaokrąglić do liczby całkowitej w górę.

 

Zmiany od 01.09.2016 r. – na podst. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 czerwca 2016 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. z 2016 r., poz.787)

 

5. Na świadectwie szkolnym promocyjnym i na świadectwie ukończenia szkoły, w miejscu przeznaczonym na wpisanie ocen klasyfikacyjnych z religii/etyki, wpisuje się:

1) poziomą kreskę, jeżeli uczeń nie uczęszczał na żadne z tych zajęć;

2) ocenę z religii albo etyki, jeżeli uczeń uczęszczał na jedne z tych zajęć, bez wskazywania, z jakich zajęć jest to ocena;

3) ocenę z religii i ocenę z etyki, jeżeli uczeń uczęszczał zarówno na zajęcia z religii, jak i zajęcia z etyki.

6.Uczeń uczęszczający zarówno na  zajęcia z religii, jak i na zajęcia z etyki ma wliczane do średniej ocen roczne i końcowe oceny klasyfikacyjne uzyskane z każdego z tych zajęć.

 

 

Dnia 17 lutego br. weszło w życie Zarządzenie Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubichowie w sprawie wprowadzenia procedur postępowania w sytuacjach szczególnych zagrożeń w szkole.

Główne założenia procedur

I. Popełnienie przestępstwa ściganego z urzędu na terenie szkoły.

II. Postępowanie  pedagoga  szkolnego  w  sytuacji  ujawnienia  ucznia  zagrożonego demoralizacją.

III. Postępowanie w przypadku ujawnienia przestępstwa ściganego na wniosek pokrzywdzonego na terenie szkoły.

IV. Postępowanie  w  przypadku ujawnienia  na  terenie  szkoły  ucznia  będącego  pod wpływem alkoholu.

V.  Postępowanie  w  przypadku ujawnienia  na  terenie  szkoły  ucznia,  którego  zachowanie wskazuje na użycie środka odurzającego.

VI. Postępowanie  w  przypadku,  gdy  nauczyciel  znajduje  na  terenie  szkoły  substancję przypominającą wyglądem narkotyk.

VII. Postępowanie  w  przypadku,  gdy  nauczyciel  podejrzewa,  że  uczeń  posiada  przy  sobie substancję przypominającą narkotyk.

VIII. Postępowanie w przypadku kradzieży lub zniszczenia mienia szkoły lub mienia prywatnego dokonanego na terenie szkoły. 

IX. Postępowanie pracownika szkoły w razie wypadku ucznia na jej terenie.

X. Postępowanie  nauczycieli  w  przypadku nierealizowania  przez  ucznia  obowiązku szkolnego.

XI. Postępowanie w przypadku agresywnego zachowania ucznia.

XII. Postępowanie dyrektora szkoły i nauczycieli w ramach procedury ,,Niebieskie Karty”.

XIII. Postępowanie w przypadku, kiedy Rodzic/prawny opiekun stwierdzi, że doszło do bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia dziecka poza szkołą.

XIII. Postępowanie w przypadku, kiedy Rodzic/prawny opiekun stwierdzi, że doszło do bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia dziecka poza szkołą

1.Wszelkiego rodzaju zaistniałe sytuacje, które wykazują wg Rodzica/prawnego opiekuna bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia dziecka poza szkołą (wszelkie obrażające wpisy na portalach społecznościowych uwłaczające godności ludzkiej, bójki, kradzieże, niszczenie mienia itp.), Rodzic/prawny opiekun powiadamia o zaistniałym fakcie najbliższy Posterunek Policji.

2. Następnie po zgłoszeniu zaistniałego faktu na Posterunku Policji, Rodzic/prawny opiekun zawiadamia dyrektora szkoły lub wicedyrektora, a dyrektor szkoły lub wicedyrektor powiadamia pedagoga szkolnego i wychowawcę klasy, którego dotyczy zaistniała sytuacja (problem ucznia z danej klasy).

3. Dyrektor szkoły otrzymuje informację zwrotną z Posterunku Policji (na podstawie aktu prawnego regulującego zasady postępowania policji z nieletnimi sprawcami czynów karalnych).


HARMONOGRAM  KORZYSTANIA  Z  SALI GIMNASTYCZNEJ przez PSP LUBICHOWO
w roku szkolnym 2016/1
7

Lp.

Godzina

Dni tygodnia 

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

1.

8.00-8.45

I a

V c

III d
II a

IV b

VI b

II c

IV b

III c

III a

2.

8.45-9.40

IV b

VI b

IV a

I b

II c

III b

V c

 V a

3.

9.55-10.40

II c

VI a

III a (Mały Mistrz)

III b

V b

III b
III c (Mały Mistrz)

V b
VI a

V b

4.

10.50-11.35

II d

V a

V c

II d

II b

II d

V a

I b

V c

5.

11.55-12.40

I b

IV a

VI a

gim.kor.

kl. III

VI a

IV a

VI b

gim.kor.

kl. I-II

IV b

VI b

6.

12.50-13.35

 V b

 

V a

IV

 

7.

13.45-14.30

 

  

koło sportowe

 koło sportowe 

 

8.

14.35-15.20

 

 

 

 

 

 

 




ROZKŁAD DZWONKÓW

LEKCJE I PRZERWY

 „duża szkoła”

kl. I-III

LEKCJE I PRZERWY

„mała szkoła”

kl. I-III

LEKCJE I PRZERWY

kl. IV-VI

1 lekcja   815 – 900

2 lekcja   900 – 945

przerwa 945 – 1000

3 lekcja   1000 – 1045

4 lekcja   1045 – 1130

przerwa 1130 – 1155

5 lekcja   1155 – 1240

przerwa 1240 – 1250

6 lekcja   1250 – 1335

1 lekcja   815 – 900

2 lekcja   900 – 945

przerwa śniadaniowa
                  945 – 1005

3 lekcja   1005 – 1050

4 lekcja   1050 – 1135

przerwa 1135 – 1150

5 lekcja   1150 – 1235

przerwa 1235 – 1245

6 lekcja   1245 – 1330

1 lekcja   800 – 845

przerwa 845 – 855

2 lekcja   855 – 940

przerwa 940 – 955

3 lekcja   955 – 1040

przerwa 1040 – 1050

4 lekcja   1050 – 1135

przerwa 1135 – 1155

5 lekcja   1155 – 1240

przerwa 1240 – 1250

6 lekcja   1250 – 1335

przerwa 1335 – 1345

7 lekcja   1345 – 1430

przerwa 1430 – 1435

8 lekcja   1435 – 1520